Assalamu'Alaikum Bagi Yg Muslim & HAI Bagi Yg Bukan ... Selamat Datang Ke Blog Huduh & Simple Hak Milik A'lya Ini ... Kalau Dah Masuk ... Jangan Lupa Follow Tau ?? Thanks Sama-Sama ^_^

20 November 2011

(^,^)Merepek Sudaa ~~ (^,^)

Assalam Dear Bloggie !! ^_6

Amacam Badan ??sihat ? kronik ?
Alahai .... Klau  kronik tak adalah korang boleh menjelajah blog simple + hodoh aku ni kan ~~
Korang nak tau tak ?? Harini hari kedua aku cutilah !!! Haha seronok !!
Dapat bgun pkul 12 lagi tu ~~~~
" KAU ADE ?? "
Ok Fine .. tak seronok tara mana pun ~~~ Dduk rumah .. Melangut depan TV ..Buat kerja Rumah pastu Main Kucing ..
 (*saja Eksyen cam cuti ni menyeronokkan tadi .. *)
Korang tgk ?!! Bkan Blog ja simple !! Aktiviti Harian pun simple ...~~
Bak kata aku lah .. 
" BOSAN "
So ~~ 
What we gonna do today ?? Berblogging sakan ah !! 
haaaahaahha!!!!
Ok fINE ... selalunya memang aku ja yg excited lebih ~~~
korang relax jaa kan ?? kan ?
(*touching laa Dear ~~ *)
" Ehh!! apa touching-tuching ni!! Eeee .. Pervert !!! "
kkkkkk !! Lupakan pasal ke-PERVET-an ini ~~
Dari tadi lagi aku nak bercerita tapi dok melalut sampai Menggila !!
Ektualli  .. Ari Jumaat aritu .. Adalah hari last skola
 ( Aku pasti semua  manusia .. sekalian manusia tahu itu )
Pada hari tu semua budak sekolah .. tua muda ...pendek tinggi ....dapat duit ~~
 ( yasshhh ...pendek tu bukan nak mngutuk ... ehehee )
RM 100 YOU KNOW ?? 
(YAA ... SURE YOU kNOW ... hahak )
Aku pun dengan semangat nya pergi ke sekolah untuk memungut duit itu 
( *apa ni ? skemaa!!* )
Punyalah aku tunggu sampai pukul 11 dengr cearamah cekgu yg paling disayangi ramai ...
(*Err ..Pembetulan ... Aku ...Tidur waktu ceramah tu .. Hohohoho )
Barulah boleh amek duit tu ...Tapi malangnya ... Eemak aku dah amek sehari awal dari haritu ... 
Huak ~~(*petik*)
Hancur berkecai harapan nak pegi main kat TESCO 
(*ecess ... takdelah ..*)
Sbnarnya aku nak gna duit tu beli buku .. pensel ....emmm . emm .. 
( *SAH TIPU * )
"Mak ~~ penat Ana Pi skolah hari jumaat tu ... uhuhuk ~~"
KKKK .. Fine ... mmg mak aku dah btau dah dia dah amek hari khamis ... 
Tapi rasa cam dia main-main jaa .. So .. aku bertekad lah untuk pergi hari Jumaat tu ...
Tapi tapalah .. dapat pahala freee !! yeyehhh !! 
Kiranya aku dapat  jgak jmpa kawan-kawan aku ... hahhaahha!!!!
Dapat jugak jumpa cekgu buat kali terakhir sebelum melangkah ke tahun yg baru dengan azam yg Masyukk ..( * alahai * )
Teringin gak lah nak bubuh gambar kawan-kawan aku yg cute miute itu kat blog ni ..
Tapi malangnya ... Hari last aritu tak bawak kamera .. 
Ahahaha!!!
Hari-hari aku tak bawak .. Buat apa aku cakap ari last jaa ? ohhohohoho!!!
oklah ... masa kian suntuk ...
Jam kat tepi aku ni pun dah menjerit menggila serupa dengan Langsuyo ...
* lebih menakutkan .. Maybe *
Itulah yg dikatakan masa mencemburui kita ...
* Kuat cemburu btul .. Nafsu cemburu dia menggila .. Esok kna hantaq pi wad mental + cemburu*
KKKK!! ni yg takleh ni !! kat dah melalut ...!!?? 
sampai sini jaa ... kkkk ?? 
Assalamualaikum & Babai ! ^_6
Thanks kerana membaca post Ana...Harap terhibur yeyeahh !! ^,^ Sila Follow jika mahu !